لیبل حرارتی قرمز

لیبل حرارتی محتوا سوای تردید مهمترين عنصر در ادامه استراتژي بازاريابي شما است، با اين هم اکنون بازاريابان اکثر اوقات با محدوديت هايي از گزاره دارایی محدود، جدول زماني فشرده يا تیم مهارت هاي ناکافي دست و پنجه قابل انعطاف مي کنند. بسياري نيز فاقد پشتيباني میباشند – 35 % از بازاريابان B2B گزارش مي دهند که سازمان آن ها فردي را به شکل تام وقت براي بازاريابي محتوا ندارد.

 

اين بحران هاي داخلي به موازات نياز روزافزون خريداران به محتوا است. خريداران در ادامه جست‌وجوي داده ها براي تصميم‌گيري تجاري میباشند و منتظر نمي‌مانند تا سازمان شما آن را ارائه دهد. در ادامه عوض، آن ها براي پاسخ‌هاي گزینه نياز خویش به منابع فروشنده ديگر مراجعه خواهند کرد. با در ادامه حیث گرفتن اين چالش‌ها، ما‌درها چهار استراتژي را که بازاريابان مي‌توانند براي برطرف کردن محدوديت‌هاي روزانه به کارگیری کنند، بيان کرده‌ايم.

 

شماره 1 – نخست کيفيت را در ادامه اولويت قرار دهيد

بدون اعتنا به محدوديت هايي که با آن روبرو هستيد، بايد کيفيت محتواي خویش را بيش از هر چيز در ادامه اولويت قرار دهيد. خريداران در ادامه گزینه محتوا گزينه‌هاي زيادي دارند، به اين معني که ممکن هست پنجره محدودي براي متمايز نمودن خویش از ساير رقبا در ادامه فضاي خویش داشته باشيد. اين به اين معني هست که بهترين فعالیت را با محتواي با کيفيت فراتر انجام دهيد – حتي چنانچه به معناي توليد کاهش آن باشد. چنانچه محتواي شما کيفيت پاييني دارد، حیاتی نيست که چه میزان ايجاد مي‌کنيد يا با چندین شبکه آن را مالامال مي‌کنيد – خريداران به سادگي با آن درگير نمي‌شوند.

 

چند سوال حیاتی وجود دارااست که بايد به آن ها جواب اعطا کرد تا شما را در ادامه مسير توليد محتوا نگه دارد: “آيا اين فعالیت ارزشي براي خريداران دارد؟” “آيا الهام بخش هست يا تدریس مي دهد؟”؛ «آيا مصرف آن براي خريداران آسان است؟»؛ و “آيا پيام قانع کننده اي دارد؟” چنانچه به داده‌هاي فرد اولیه يا منابع قصد خريد رفتاري از شرکاي باکيفيت دسترسي داريد، حتي خوبتر هست به شما امداد نماید محتوا را براي مطابقت با نيازهاي خريداران خویش تصحیح کنيد.

 

شماره 2 – با نقاط قوت خویش بازي کنيد

هنگام ايجاد محتوا، طيف وسيعي از رسانه ها و اشکال محتوا براي تعیین وجود دارد. اين بدان مضمون‌ نيست که شما بايد سعي کنيد تمامی اين امور را انجام دهيد. زمان توليد محتوا، بسته به محدوديت‌هايتان، متمرکز نمودن انرژي خویش بر روي يک يا دو زمينه بسيار مؤثر است. در ادامه حیث بگيريد که چه قالب محتوايي به بهترين وجه خريداران شما را جذب مي کند. همانطور که در ادامه بالا ذکر شد، فرمتي که تعیین مي کنيد نيز بايد با کيفيت بالا اجرا شود.

 

شماره 3 – فناوري و گزارش دهي را براي شما کارآمد کنيد

اگر اکثر اوقات در ادامه دوران توليد محتوا فقدان دوران داريد، ممکن هست قیمت داشته باشد که پروژه هاي در ادامه هم اکنون انجام خویش را مرور کنيد و در ادامه شکل لزوم آن را مخلوط کنيد. در ادامه حیث بگيريد که در ادامه چه مکان‌هايي فرصت‌هايي براي فناوري‌ها و سيستم‌هايي وجود دارااست که از قبل به کارگیری مي‌کنيد تا بيشتر در ادامه دوران خویش صرفه‌جويي کنند. به تیتر مثال، چنانچه سازمان شما در ادامه هم اکنون حاضر از قابل انعطاف افزار مديريت پروژه به کارگیری مي کند، بدانيد که آيا خط مش هايي براي سفارشي سازي وجود دارااست تا خویش را در ادامه مسير نگه داريد. چنانچه نه، تعدادي ابزار رايگان موجود هست که مي تواند امداد کند.

 

اطمينان حاصل کنيد که از هرگونه گزارشي که در ادامه دسترس شماست براي تجزيه و تحليل اثربخشي محتواي خویش در ادامه شبکه هاي ورودي و خروجي به کارگیری مي کنيد. با همکاران بازاريابي و فروش خویش فعالیت کنيد تا اين را در ادامه سيستم هاي اتوماسيون بازاريابي، CRM، تجزيه و تحليل وب سايت، سيستم هاي بررسی بر رسانه هاي اجتماعي و غيره بيابيد. ادراک اينکه خريداران شما چطور به دارايي‌ها، پيام‌رساني يا تبليغات یگانه جواب مي‌دهند، به شما امداد مي‌کند تا اصلاحات اضطراری براي بهبود تلاش را به‌طور مؤثرتري تعيين کنيد.

 

شماره 4 – به کارگیری دوباره و خیال دوباره از محتوا

علاوه بر ايجاد محتواي جديد، احتمالاً در ادامه هم اکنون حاضر کتابخانه اي از دارايي ها براي استخراج داريد. موجودي آن محتواي موجود را تهيه کنيد و دارايي هايي را که مي اقتدار از آن ها به کارگیری دوباره يا به کارگیری دوباره کرد شناسايي کنيد. چنانچه يک مکتوب الکترونيکي دوستداشتنی داريد، مي‌توانيد آن محتوا را در ادامه يک ويديوي کوتاه که سه نکته کليدي را پررنگ مي‌کند، تغيير دهيد يا تیتر و مقدمه را بازنويسي کنيد تا مخاطبان جديدي را گزینه خطاب قرار دهيد. اين تغييرات مي توانند ریز يا بزرگتر باشند، البته به محتواي شما زندگي دومي مي بخشند.

 

بازاريابان محتوا هميشه با محدوديت‌هاي دوران و منابع محدود مي‌شوند، البته اين چالش‌ها نبايد مانع ايجاد محتواي قانع‌کننده براي خريداران شوند.

 

اين سومين نصیب از تیم «ايجاد محتوا» ما‌درها است. دو وبلاگ اولیه را بررسي کنيد که در ادامه گزینه بحران هاي ايجاد محتوايي که خريداران را درگير مي نماید و ايجاد محتواي شخصي خیس حرف مي کند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.